Lazanya'nın Günlüğünden Mim

Yafta , , , , , , , ,

Blog dünyasında enfeksiyon gibi hızla yayılan,durdurulamayan eğlenci bir oyun.Başlarda bu oyuna fransız kalsamda birkaç örnekten sonra kavrayabildim.Kelimelerin kafanızdaki çağrışımlarının bıraktığı imgelerden yola çıkarak size verilen soru veya duruma göre değişen cümlelere cevap veriyorsunuz.Mim,halkaları uzun bir zincir gibi yoluna emin ama küçük adımlarla devam ediyor.Blog yazarlarının kişisel ve iç dünyasıyla ilgili sorularla onları biraz daha yakından tanıma fırsatımız oluyor.Yayılan bu uygulama söyleşi tadında,hoş bir aparat.Mimlenmek ya da mimlenmemek işte tüm mesele bu.

Mimlendikten sonra size mim kaynağını gönderen kişinin bir isteği oluyor.Mim akımını başka blog yazarlarına aktarmanız ve kendi sorularınızı hazırlamız.Mim akımı bana ''iyilik yap,iyilik bul '' adlı filmdeki iyilik zincirini hatırlattı.Kıyısında,köşesinde bu işte küçücükte tuzu olsa da zincir kaldığı yerden artmaya devam ediyor.Mim,bunaltıcı yaz sıcaklarında oturup ne yazıcam derdinden biraz da olsa beni arındırarak,zihnimin karanlık odalarında cesurca dolaşmamı sağlayacak.

Mimlenmek için sevilen bir blog yazarı olmanız gerekir.Mimlendikten sonra başka kişilere önerme evresinde tıkanıp,kalabilir hiçte samimi olmadığınız kişilere davet yollayarak zor durumlara düşebilirsiniz.

1. Hangi işleri yarım bırakırsın yada bıraktığın neler var? Dağınık bir insanım.Söz konusu giysilerime geldiğinde savaştan çıkmış gibi odamın her yerinde bir yaralıya rastlarsınız.Zamanında annemde çok sitem işittim.Ama her zaman ''toplarım '' diyip geçiştirdim.

2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı? Yakın zamanda kaybettiğim biri yok.

3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?  Brokoliyi hiç sevmem.Akşam yemeklerinde sağlıklı beslenme adına annem,yeşilliklerle dolu bir sofra hazırlar bize.Bu hissiyat sağlık programlarını izleyince veya ailede birinin tansiyon,şeker vb insanı süründüren hastalıklar başına gelince,annem ibret alır.Günde üç öğün yeşil yapraklı sebzeler yeriz.

4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı? Yazılarımda bahsetmiştim.Sıcak bir yaz günü sevgilimi bir cafede beklemiştim.İki saat onu bekledim.Kadınların hazırlanırken çok yavaş olduklarına dair böyle bir kanı var bizzat yaşadım.Geç geldi.Yanında da benden daha yakışıklı,orangutan bir adamla geldi.Sonra ben çemkirince orangutan ağzımın payını verdi tabiki.

5. Çocukken sevdiğin çizgi filmler? Şirinler,voltran,power rangers,tom ve jerry...

6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun? Kasım ayında kayıt oldum.O zamanlar aktif biri değildim.Haftadan,haftaya yazı yazıyordum.Beklentilerimi karşılamayınca bıraktım.Onun öncesinde '' blogcu'' adlı interaktif blog sitesinde uzun zamandan beri yazdığım bir blog vardı.İnternette araştırırken gördüm.

7. Çok paran oldu neler yaparsın? Arkadaşlarla bir araya geldiğimizde bazı zamanlar bu konunun makarası geçiyor.dar alanda kısa paslaşmalardan sonra cevap veriyoruz.Ben,yüzlük banknotlarla tuvalet kağıdı yaptırırdım,ihtiyacımı giderirdim.Tüm şehri çağırır kötü adam gülüşü yaparak paraları dağıtırdım.ellilik banknotları sapanıma koyarak insanların yüzüne zevk için atardım.

Mimlendiniz :

Pippi Haşmet

Kabakulak

Comments (2)

vay kaptanım. Sensiz blog alemlerinin orta yerine nükhet duru şarkı söylesin emi. Mim' in başım üstüne. Tiz bunla ilgili kelimeler bir araya getirile...

PH, ilk mimini aldı :)
Eyvallah ;)

Yorum Gönder