Beni Sevin

Yafta , , , , , ,

Yakın gelecekte - belirli bir tarih vermiyorum - bende evleneceğim.Kafamdaki plan bu.Siz hiç hayatınızda bulaşık yıkayan sultan gördünüz mü ? Evde küf tutan pis bardaklardan,sabah sertleşmiş hiç bir tadı olmayan tostlardan,her gün kebap yemenin getireceği bağırsak hastalıklarından usanıp bu yola başvuracağım.Hayalimdeki kadın şimdi keriz gibi ortalıklarda gezmekte.Bilmiyorki bir aptalın kendisini düşlediği,yakın zamanda yıldırım nikahı yapacağını.Mutlu aile fotoğrafları ve çerçeveleri olacağını.Ben o kadar romantik bir insan değilim.Baba tarafım İngiliz,anne tarafım İtalyan'dır.İngiliz erkeklerinde olan bira göbeği,İtalya'n erkeklerinin romantikliği birleşince ortaya soft odunluk çıkıyor.''Aşkım,cicim..'' tarzında hitaplar takınan canım,cicim aylarına giren sevgililerden nefret ederim.Öylelerini çok yapmacık bulmaktayım.İster sevgilim,ister arkadaşım olsun.

Benimle evlenecek kadın benden çok iyi bir şey beklemesin.Şevkini kırmak istemem.Ama yine de dereyi görmeden paçaları sıvamasın.Beni yontacak bir dişi çıkabilir.Yüzyıllar boyu saklandığım vefakar inimden beni çıkartıp köyden indim şehire havası yaşatabilir.Kimyamı değiştirebilir.Rüyalarına karabasan gibi girdiğim kadın beni beyaz atlı prensi zannetmesin.Beyaz atın üstündeki lavuk kadar yakışıklı değilim.Beyaz atın üstündeki prens seksi doğup,seksi ölücek ama benim mezarımda çok yakışıklı adamdı hep saçlarını soldan sağa tarardı merhum denmeyecek.Hatta ergenlik dönemine giren genç kızların duvalarını süsleyen poster yıldızlarından bile olamayacağım.Ancak fotoğrafım kuşe kağıda baskılı gazetelerde altıncı veya yedinci sayfa haberlerinde taziye sayfalarında gösterilecek.Onuda en çok tipsiz çıktığım hiçbir şeyi umursamadığım bir resim konulcak ve Haydar Dümen'den bir önceki sayfada olduğum içi,liseli ergenler beni görünce tatları tuzları kalmayacak.

Yakışıklı değil ama sempatik olduğum için ilk denememde hemen evleneceğim düşünülemez.Başlarda mağlup olmanın verdiği hazla elimde sabunla birçok kez banyoda kendimle dertleşeceğim.Gün gelicek bir saftirik kara kaşıma,kara gözüme hayran olacak,hayatının en büyük hatasını yapacak.Ekonomik olarak durumum çok iyi olacak.Otellerde kürkleriyle denizlere giren kadınlar gibi olacağım.Kendime de zengin piçi yapacağım.Türk filmlerindeki varoş mahallelerdeki çocuklara hava atacak,götü kalktığı için yumruk manyağı olacak zaar.
Triplex,yat,villa derken çok sevdiğim,telaffuz ederken midemde kelebekler uçuşmasını sağlayan duşakabin yaptıracağım.En güzel günlerimi duşakabinde gerçekleştireceğim.

Sıcak,ılıman kuşaklı tatil bölgesine gittiğimiz zaman akşamları biricik eşimle denizde gezerken aniden ortalığa gitarımı çıkartıp,repertuarımdan eksik etmediğim ''akdeniz akşamları'' şarkısını çalamayacağım.Popüler bilim konularını takip ettiğim için önceden evren-uzay konularına çalışıp biricik eşime yıldızları anlatacağım.Seksi doğup seksi sölen kız kaldırmak için sahile gelen lavuklardan biri  akdeniz akşamlarını çalacak.İçinde bulunduğum ortamı orman olarak kabul edersek gitar çalan lavuk dişisini etkileyecek ama benim elim armut topladığı için ancak yıldızları anlatan pısırık olacağım.

Düğün fotoğrafımızın arkasındaki fonda ne miami,florida ne de bahamalar olacak.Ova,yayla ya da dağ manzarası olacak ve natüralliği,popülerliği ve herkesten farklı olmanın verdiği duyguyu hısım akrabalarımıza göstereceğiz ve onlar belirli bir sosokültürel düzeye gelmedikleri için burun kıvıracaklar.Küçük çaplı hava atma işimiz suya düşmüş olacak.

Doğacak çocuğum benim genlerimi taşıyacağı için hayata 1-0 yenik başlayacak.Benim yaşadıklarımı,tecrübelerimi,deneyimlerimi,acılarımı yaşayacak.Ha olurda yakışıklı değil ama sempatik genleri annesinden gelen güzel genler tarafından yok edilirse hayatında bol kızlı günler onu bekliyor olacak.

Comment (1)

soft odun (Y)
umalım da o bahtsızlarla hiç karşılaşmayalım

Yorum Gönder