Araba Almışsın

Yafta , , , , , , , , , , , ,

Bir aralar yoktun,göremedim seni
Geminin en matarak adamıydın kulakların ayrı bir hava katardı
Coyistiklerle kalkanları açtırdım,yanımda duran koca kulaklı asistanımı bulamadım
Boş uzay derinliklerinde telepatik gücümle beyin dalgalarına girmeye çalıştım
Turşunu kursun

Kompiter toz tuttu
Senden sonra kompitere altılı ganyan sonuçlarını soran olmadı
Burada hiç dişi yok biliyor musun ?
Kapılar daha hızlı ''şşşt'' sesiyle kapanıyor,gözlerim yollarda kaldı
Araba yapmışsın

Göktaşlarından geçerken silüetini gördüm dev aynada
Elinde araba anahtarı,diğer elinde kokoreç vardı
Arka manzarada sahil vardı,sen ne ayaksın ?
Midem guruldadı,burada ancak fitil var
Araba yapmışsın

Çok ayıp oldu kabakulak
Gözyaşlarım ışın şeyime düştü,üzülmekten yamuldu allahıma
Gel,herkes seni özledi
Ekipte derin bir yara,endişe,kaygı
Araba yapmışsın

Dip not:Resim hizmeti Sezyum

Comments (2)

kaptanım nasıl duygu yaptım nasıl duygu aptım. Bloğumda ayrı bir linkte verdim bu yazını müsidenle. Ama o araba filan hep yalan. Işınlanmaya alışmış yüreğim arabaya alışamadı yaya olarak zikrediyorum yolları :)):)

yanlış anonsmuş.günahını aldım kaba kulak.geminin duvarlarına boy boy posterlerini asmıştım.şömine başında,elinde şarap varken.boşuna günahını almışım.asparagaz haberlerin gözü kör olsun.

Yorum Gönder