Çok İyi Sevişirim Bilirsin

Yafta , , , , , , , , ,

On yaşındaydım.On yaşındayken ilginizi çeken tek şey oyun + yemek + x(sizin çocukluğunuza göre değişir ) ten oluşan üçlü kombinasyondu.Oyun oynarken bile gruplaşma yapardık.Kimin,kimle oynayacağı belliydi.Neredeyse kendimize göre hiyerarşi geliştirmiştik.Örneğin oyun grubuna yeni katılan mürit,kurultayda bugün hangi oyun oynanıcak sorusuna en son cevap veren kişiydi.Öyle olmak zorundaydı.Bazen bazıları baş kaldırır,isyan çıkartıp kendi kolonilerini oluştururdu.Sonra bu koloniler derebeyliklere(oyun grupları) saldırırdı.Oyun grubu içinde herkesin kendisine göre saygısı vardı.Saygınlık ise şu maddeler içerisinde toplanıyordu:

1. Kaç tane kızın saçını çektin ? En az 5 kız saçı (20 Points)
2. Duvara işedin mi ? (15 Points)
3. Düzenli olarak evlerin zillerine basıp kaçıyor musun ? (20 Points)
4. En uzun kim tükürür ? Birinci (25 Points)
5. Saklambaçta en çok ebenin alanına giren (20 Points)

Yazılı fermanda okuduğunuz bu kuralları harfi yen yerine getirirseniz büyük şefin saygısını kazanıyordunuz.Yok,siz 3-4 tane kuralı yerine getirebildiniz.Sorun değil.Ayak işlerine yardım edersiniz.Her oyun grubunda gürbüz çocuklar bulunur.Bunlar kilolarının 5 katı kadar halter kaldırabilecek güce sahiptirler.Sinirleri zıpladığı zaman 10 kaplan gücü yaparlar.Onlara bulaşmayın.

Oyun grubunda da bazı akıllı arkadaşlar vardır.Kuralları yerine getirirmiş gibi yaparlar.Erkekli oyun gruplarının en büyük düşmanları kızlardır.Çünkü o yaşlarda hemcinslerine karşı ne yapsalar yaranamazlar.Aynı kendisini otomoda bağlayan sevgili gibi hiçbir şeyden zevk almazlar.Akıllı arkadaşlar gruptaki diğer arkadaşlardan farklı kimya yapasına sahip oldukları için iki yüzlü davranırlar.Oyun grubu dağıldığında pusuya yatıp sinsice kız grubuna girerler.Bunlar anfoter oldukları için çift pasaportludurlar.Her ortama ayak uydururlar.

Oyun grubu dağıldıktan sonra arkadaşla yürüyorduk.Akşam ezanı okunuyordu.Vakit eve gitme vaktiydi.Yoksa oklava powersın gücüne bakmak zorunda kalıyorduk.Yolda yürürken bir elimle terimi siliyor,diğer yandan yerdeki küçük çakıl taşlarına vururak eve gitmeden önce stres atıyordum.Yanımdaki arkadaş kolumdan tuttu.Ona doğru döndüm.Çok heyecanlıydı.Sanki gizli bir iş yapıyormuş gibi beni tenha bir yere çekti.
''Oğlum,bugün kız grubuna girdim.'' dedi.
''Şef duymasın yoksa gruptan çıkarır seni.Unutuyor musun ? Onlar bizim düşmanlarımız.Onlarla asla dost olamazsın.''
Arkadaşımdan ufka doğru bir bakış ve bana arkasını doğru dönüp acıklı konuşma sahnesi.
''Oğlum ne zamana kadar grupta kalıcaz.Kızlar bizim yaptıklarımızdan daha iyisini yapıyor.Hem onlar evden pasta,kurabiye felan getiriyor.Birkaç günden beri pantolonum kirli gitmedim eve.Annemin gözüne girdim.''
dedi.
Sonra elini omzuma koyup gülümsedi.
''Hadi Umut ! Sende gel.Bak yemezler.Onlar keriz gibi akşama kadar atçılık oynar.Biz arada bir yanlarına geliriz.'' dedi.
Bir anda hissiyatım değişmişti.Sanki derinlerden iç sesim konuşuyordu.''Hadi Umut ! '' dediğini duydum.
Bağırarak ''Tamam lan.Yarın ilk iş kızların grubuna katılcaz '' dedim.
Dostluğumuzun zirveye ulaştığı bu noktada ellerimizi birbirmizin omuzlarına koyduk,bir yandan da ıslık çalarak eve doğru gittik.


Kız grubu 1.Gün l Chapter One
O güne kadar hiç sabırsızlanarak uyandığımı hatırlamıyorum.Çalar saat kalkmadan uyanmıştım.Annem kalkmadan kahvaltımı hazırlayıp,yemiştim.Anneme bir öpücük kondurup gizlice evden çıktım.Apartmanın kapısında arkadaşımı gördüm.Benden daha erken gelmişti.Ve konuşurken sabırsızlığını fark ediyordum.


Bir gün öncesinden sözleşilip ayarlanan yere geldik.Burası yemyeşil çimenlik tam piknik yapılası bir yerdi.Bayanlar o yaştada gecikiyordu.Koyu sohbetimizden sonra kız grubu gelmişti.Onlardan bir elçi öne çıktı ve arkadaşımla tenha bir yere gidip fiskos yaptılar.Dönüşünde gruba dahil edildiğimi söyledi.


O gün atçılık,tükürme,yuvarlanma vb faaliyetlerin dışında evcilik,pasta-kurabiye limonota durumlarına girmiştim.Eve neşeyle döndüm.Pantolonum ilk kez kirlenmemişti.




Kızlar Grubu 2.Gün l Chapter Two


İkinci gün sözleştiğimiz yeri arkadaşımın yardımı olmadan buldum.Ben geldiğimde arkadaşım çimlere uzanmış beni bekliyordu.Yaklaşık iki saat bekledikten sonra kız grubunda bir elçi geldi.Bu sefer arkadaşımla gizlice konuşmadılar.Direk bodoslama geldi ve yüzüme konuştu.Elçi çok dobraydı.Gruba kabul edilmediğimi dünün bir test sürüşü olduğunu söyledi.Neden sorusunu sorduğumda yanımdaki arkadaş kadar yakışıklı olmadığım belirtildi.


Bunu duyunca rahat ve yemyeşil çimlerden hışımla kalktım.Yolda yürürken arkama baktım.Arkadaşım kız grubunun içinde padişahlar gibi sefa sürüyordu.Bir eli yağda bir eli baldaydı.Pasta,kurabiyeleri nefes almadan yiyordu.Arkasından söverek erkek grubuna gittim.Sonuna kadar içinde bulunacağım gruba.Beni hiçbir kriter istemeyek alan kerizlerin grubuna gittim.

Comments (2)

tema degismis, isim degismis.. guzel olmus.

b12 vitamini eksikligi nedeniyle, balik hafizaliyimdir, birak cocuklugumu dunu bile hatirlayamam. ama yazini okuyunca bazi anilarim canlandi gözumde. ben hep elebasi olurdum, her seyi organize eden kisiydim. girisken ve populerdim ama bir o kadarda pisiriktim.. bi kac dayak yedigim olmustur.

MİM"LEDİM SENİ http://lazanyaaa.blogspot.com/2010/06/mim.html

Yorum Gönder