Uzun Lafın Kısası #2

Yafta , , , , , ,

Birkaç gün süren aksaklıklar yüzünden bloğumda güncelleme yapamadım.Ama bu zaman diliminde boş durup,kıç büyütmedim.Araştırdım,soruşturdum,sizin için buldum.Müessesemiz için için çalışıyor.

*Haydar Dümen powers access to abazan keys.Posta Defender v1.31


*Uzman sorusu:Kemal Kılıçdaroğlu'nun eğilmemiş hali kaç santim ? Sorumuzu beş dakika içinde yollayan izleyicilerimiz bizden ''Onlarda Eğildiler '' adlı kuşe kağıda basılı resimli eğilen bakan takvimi kazanıcak.

*Yaz geldiğine göre barların girişinde uzun kuyruklara,köşe başlarında dışlanmış damsız kolonilerine ve çekirdek dağlarına alışmamız lazım.

*Ömer Üründül vs Stephen Hawking.

*En iyi ekarte edilebilen cinsiyet erkekler.Bunu bir erkek olarak söylüyorum.Özellikle jilet reklamlarında,bakım içerikli ürünlerde bu girişim tavan yapıyor.''Erkek xxx tir.'' çünkü ''yyy kullanır '' gibi sözcüklerle kışkırtılmaya devam ediliyoruz.

*''Bizim bir arkadaş'' ile başlayan konuşma türevlerinde,meçhul x'lerin hepsinin on parmağında on marifet vardır.Süre gelen hangi konu konuşulsa o işin uzmanı,yaman adamlar çıkar.

*Ömer Üründül'ü Güney Afrika dönüşü İsviçreli Bilim Adamları'nın yanına yollasak ? Birlikte dünyaya yeni ufuklar getirebilecek çalışmalara kolları sıvasalar.Kollektif hipotezler öne sürseler.Çokta iyi olur,güzel olur.

*Tikilerin ana sponsoru Abercrombie & Fitch sundu.

*2010 Kültür Başkenti olmamıza rağmen yıkamadığımız tabular,totemler var.Listenin başında cinsellik geliyor.Sokakta eteğini dizlerinin üst kısmına çekince,ar damarı sensörleri harekete geçerek,kınama reaksiyonuyla asitli tükürükler salgılamaya başlıyor.

*Adamlar yapıyor:The Hottest Girl In America

*Televizyonda kanalları gezerken,Okan Bayülgen,Mehmet Ali Erbil,Seda Sayan ve Gülben Ergen dörtlüsüyle karşılaştım.Hayat çok enteresan.

Comments (3)

kaptan yazılarından bidaa eksik etme. Gözümü yaş eyleme. Kulaklarımı üzme kaptan...

ayrıca yorumlarından şu kelime doğrulamayı kaldırdığın için kaç vakittir canını yiyecem unutuyorum. Senin o sağ gözünün altındaki küçük benden öpüyorum.

ayrılsakta beraberiz kabakulak.naçizane yazılarımı senden esirgersem,saçlarıma ak düşsün.

Yorum Gönder