Lanet Olsun Yakışıklıyız

Yafta , , , , , , ,

Türk Sinema'sı son zamanlarda maden yatağı değerinde,ganimet gibi jönler çıkarmaya başladı.Televizyonda boy boy gözüken bu adamlar,son derece yakışıklı ve bakışlarıyla televizyon izleyicisini büyüleyen yürüyen ilahlara dönüştü.Daha doğrusu dönüştürüldü.''Aayy edvırd mıydı ? '' türünden kız türlerinin - genellikle ergen - Kıvanç Tatlıtuğ'nun kuşe kağıdı basılı posterlerini boy boy duvarlarına asıp,saatlerce sebepsiz duvarda asılı duran çekici ve erotik fotoğrafına bakıp,fantezilerini gerçekleştirdiler.Bu sözleri yakışıklı değil ama sempatik biri olarak ön yargısız,verilere dayanarak söylemekteyim.Sözüm meclisten dışarı.

Son günlerde ultra yakışıklı,erkek güzeli olan bu adamlar,ego tatmini yaptılarki;Egolarından kızıl denizi ortadan ikiye bölecek nitelikteydi.Aldıkları şan,şöhret ve özgüven sayesinde,dillerine vuran basına açıklama yapma hastılığı feyatları olmuş.Basına demeç verirken gaf vermeye başlamışlar.Emsilik piyasasında ve apaçilik endüstrisinde hızla parlayan ''Mc Yakışıklı'' bile,şarkılarındaki naçizane anekdot değerindeki sözleriyle egosunu bu kadar tatmin etmemişti.

Böyle bir açıklamayı,gecelerin yargıcı,repin yanık sesli mazlum gurbetçi çocuğu,kızları kendisine hasta eden Mc Yakışıklı'dan beklerdim.Çokta iyi olurdu güzel olurdu.

 Bütün kızlar bana aşık çünkü çok yakışıklıyım.Çok çok çok...
Vücudum bomba gibi.

Mc Yakışıklı


Timsah.com
İzleyin:


Not:Resmi görmek için güzel kafanızı bükmeniz gerekmektedir.Resme yirmi saniye gözlerinizi ayırmadan baktığınızda çevrenizde değişik pozlarla mc yakışıklı silüetleri görebilirsiniz.

Comments (3)

ohannes yaziya yorum birakacaktim ama sag menundeki super starlari görunce hepsi aklimdan ucup gitti :) harika olmus.

kıskandım sağ menüyü.süper starların devamı gelecek.

Ben de birşeyler yazacaktım Nihat Doğan'ı gördüm. Onun yanında herkes yalan. Bence Türk sinemasının hemen Nihatı kullanması lazım, kara mizah şaheserleri çıkmazsa ben de ben değilim.

Yorum Gönder