Senelerin Hıncını Çıkartmak(El Hareketi İçerir)

Yafta , , , , , , , ,

Pür dikkat kesilerek,dört gözle sevgili kahramanız mario nun nazını çekerek,yalçın kayalar gibi sert sarp,engin yollardan,bileği bükülemeyen bilmem kaç tane cengaverin mezarı olmuş,efsanelere konu olan fenomen yaratıkları bir el hareketiyle datalarına ayırdık.

Yeri geldi,şerefsiz oyun vaat ettiği prensesi başka bir yerde olduğunu,yanlış istikamette olduğumuzu bildirdi.Sadist.Tuğlaların üzerinde paytak ayakları ve piskelleşmiş efsane bıyığıyla saftirik mario,onun kadar ekran başında tuş kombinasyonu yapmaktan elleri su toplamış,nasırlaşmış körpe beyinlere meze oldu.

Çocuktuk.Anlayamadık.Tabi ki insana koyuyor böyle davranışlar.O kadar yol teperek gel,yaman engelleri aş,canın pahasına ateş toplarından kaç,ayağının tozuyla prensesi güçlü pazularınla göklere kaldırıp,romantik ritüellere başlayacakken şevkin kırılsın.

Yakışmadı.

Comments (2)

şu an yıkılmış durumdayım. hayal kırıklığına uğradım. ve hiç kimse benim duygularımla bu kadar oynamamıştı. O joyistik yüzünden moraran başparmaklarımla da ben o prensese hareket çekiyoorum. Evet şu anda çekiyorum.

Kötü çok kötü oldu bu cık cık cık..
Gerçi prenses diğer kalede dediğinde zaten el hareketi çekmişler kadar oluyordu da yine de ne bileyim mm şey işte bilemedim.

Yorum Gönder