Uzun Lafın Kısası #5

Yafta

  ''Erkekler kendilerini yorgun hissettikleri için, kadınlar ise meraktan evlenirler. İkisi de hayal kırıklığına uğrar.''

Oscar Wilde


*Küçük esnafın yağmur duası,kapağı delik büyük pet şişe.

*Kaçan kovalanır felsefesinin en büyük kanıtı:pacman.

*Çarşıdan aldım robinho,eve geldim aurelio.

Tortorcu kaynana ve yan sanayi gelin


''Ay balam ceryan şoku atasan'' azeri usülü pokemon.

Dağdaki çobanla aynı kpss sorularına sahip mi oluc... soru hakkı stayla.


''Ramazan size yaramış'' balık etli ve iri kemikli arkadaşlar.

Başımın üstünde yeriniz var baştacı bir teklifi,avucumu açtım hacetinizi giderin ile senteze uğrar.
 
''İftar saatlerinde insan kurtarmıyoruz.'' niyetli cankurtaran.

Black sabahat.


Russian ecevit

Hayali paravan şirket:acme


'' Survivor '' adası sakinleri için iftar vakti.''Abi örgütleşerek merve nin direncini kıralım.gerisi çorap söküğü...'' ''Yeter lan ! ''

Gökteki bir gezegeni,bugüne kadar kaşif ruhla,şevkle,merakla aramadık.


Evde tek başına:buzdolabının ikinci rafında tencerede yemek var.ısıtıp yersin.

Plastik sevgi üçgeni:naylon adam,portfolyo kız ve geri dönüşümcü hıyar.


Çocuklara cinsel eğitim uygulaması nesnelerle bilgi aşılama:donut ve sosis.

''Elime mum diksin'' nidası çevredeki çocuklar arasında işitilince,elindeki her şeyi bırakıp avucun içine doğru maraton koşusu yapması...


''Kız olsam ilk sana verirdim.'' mevzu bahis konuşma erkek ortamında geçiyorsa,söyleyen kişi üstü kapalı gey olduğunu ifşa ediyordur.


Esenlik Powers dan önce girişlerde önemli husus,hatırlatma.
twitter.com/hobaney
www.formspring.me/hobaney


sorun beni parmakla gösterilirim.

Comments (0)

Yorum Gönder