Meslek Aşkı(Yuhannes)

Yafta , , ,

Bazı zamanlar gazetelerin üçüncü sayfa haberleri trajikomik oluyor.İlk sayfada ünlülerin şanlı,şöhretli hayatlarının verdiği ufak kaçamakları lens arkasından ölümsüzleştirip,özeline giren haberlerden sonra,bodoslama olarak emsalsizce kuruyelik işine acemice başlangıç yapan,deyim yerindeyse gömleğinin üst cebinde kırmızı gülü eksik olan;düşündüren,bir o kadar da güldüren,halimize acındıran haberler karşıma çıkıyor.

Olay Konya da geçiyor.İki farklı şehirlerde esrar tacirleri anlaşıp,kuryelerini devreye sokuyor.Sokmasına sokuyor ama göz göze gelip,bir çift kelam etmeden,eli eline değmeden,sıcak bir teslimat yapmadan sadete gelmek istemiyorlar.Uzun uzun düşünüp,planlarını yaptıkları büyük vurgunda sükse yapmak için dahiyane çözüm yolunu buluyorlar.

Semt pazarlarında,üzerinde renkli tişörtlere envai çeşit elin gavurunun yazısı bulunan tişörtlerden birisi seçiliyor ve görev için kuryemiz hazır oluyor.Seçilen tişört,yüzlerce kişinin arasındayken ''ben buradayım '' diyerek elini dakikanın onda biri kadar hızlı sallayıp,asfalt yolda ekmeğine yağ süren tekerin,hızlı gidince arkaya doğru gittiğinin göz yanılgısına uğrayacak kadar sağ-sola sallıyor.Duymadımı ?

Problem değil.Her türlü aksiliğe karşı teçhizatlı geldik.Yöntemler tükenmez.Ufuklarda üzerinde iki çenekli,hint keneri olan,sekiz yapraklı yeşil otun siyah kumaşa işlendiği ''seviyorum bunu'' yazısı teslimatçının gözüne ilişince yönergeleri doğruluyor ve emin olduktan sonra,teslimat gerçekleşiyor.

İlk teslimatını yapan acemi kuryemiz,heyecanlanıp bir çuval inciri berbat ediyor.Enseyi ele veriyor.

Sorgu odasında soğuk ecel terleri dökerken,boğazı düğümleniyor,parmaklarındaki boğumlardan bile sicim terleri akıyor.

-Konuş,kimin için çalışıyorsun ?
+Ekmeğimi kovalıyorum abi.
-Helal yollardan alnının akıyla,her vatanını seven dürüst vatandaşlar gibi yapsan olmuyor değil mi ?
+Abi,malum işsizlik var.Kötü yollara düştüm.
-Sana git köprü altı işi yap,elin herifleriyle duj al demiyorum ki ! Koca adamsın.Taşı sıksan suyunu çıkartırsın.Halinden utan.İnsanların sağlıklarıyla,gelecekleriyle oynuyorsun.(Ağzın içine doğru kayan dil,tipik tükürme sapanının çarklarını hareket ettirerek,reaksiyona geçiriyor.Tükürük bezlerinden dil seviyesine ulaşan bol sulu tükürük;''ar,vicdan,ahlak '' kavramlarıyla birleşip maktulun suratına tokat olarak iniyor...1...2...3) ekşın !
Sessizlik.
-Üstündeki ne senin ? Gözüme ilişiyor.Gizliden şebekeden buluşucağın adama mesaj mı veriyorsun ? Adnan ! Gelsene.
+ Geldim abi.Sen sınavlara girmiştin.gavurcan iyidir.Şakı bakıyım.Boşuna mı gittin gurbet ellere.Yabancı kız kotasına girdin.
-Tamam abi.Bakıyım (Eğilerek zanlının hint keneviri altında yazan yazıları okur)
+Neymiş meali ?
-Abi,adam marihuanayı seviyormuş.Gizli mesaj bu bence.Buluşacağı adamla anlaştı.Kendini tanıması için kılığa büründü.Ama bize sökmez.İfşa etti kendini.
+Abicim,hayatımda bu bitkiyi görmedim.Kendi seram var.Orada bamya yetiştiririm.Tövbe ! Haşa,marihuana...
-Daha fazla kafa şişirmeden alın şunu nezaharethaneye atın.Sabahın ilk ışığıyla mahkemeye sevk ederiz.

Konya'da iki ayrı şehirlerarası otobüste 18 kilogram esrarın ele geçirilmesiyle ilgili yakalanan 4 kuryeden birinin, teslimatta tanınmak için giydiği, üzerinde kenevir resmi bulunan ve bu resmin altında ''Marijuana (esrar) - I'm lovin it (ben bunu seviyorum)'' yazılı tişört, dikkati çekti.

Comments (2)

ben sana elin herifleriyle duJ al demiyorum ki.. haahahahah ellerine sağlık:)))

Vay anasınısayın seyircilerrr

Yorum Gönder