Yüzeysel Adam:Boğaz

Yafta

-Ustaların binbir emekle inşa ettiği,el emekleri göz nuru mimariye bakıyorum...
+Bak abi.Memleketin dört bir yanından karış karış gelen var baş yapıtı görmek için.
-Diyaframımda bir şeyler hissettim.
+Çayına az şeker attın herhalde.Ufukta diyet mi gözüküyor ?
-Kendime dikkat ediyorum diyelim.Diyabet hastalarının rutin haplarından aldım.Daha ekonomik.
+Sohbeti yüzseksen derece döndürdün.Velhasıl kelam,önündeki ayaklı yapının hislerini tatmıyor musun ? Denizin hırçın dalgalarının dalga kıran betonlara çarpışından çıkan sesler tüylerini diken diken yapmıyor mu ?
-Kulağımda bir uğultu var.Kastettiğin oysa,bilemem.Araba motorlarından çıkan dişli çarklarının sesleri ve egzosların doğaya bıraktığı zehirli gazlar haricinde,garsonun elinden düşürdüğü ince belli bardakların,tuz buz olmadan önceki feryatlarını duydum.
+Senle muhabbet yapılmaz.İki kelam edelim dedik adamdan şevk bırakmadın.Şehrin ritmini hissetmiyor musun ?
-Benim için ritim,sabahın köründe kurulu çalar saatimle başlayan monoton hayatımın yumurtanın pişerken çıkardığı cız bız sesler.
+Tat alıyor musun hayattan ?
-Tat alma organımı kaybettiysem sana engel olan bir barikat mı var ? Ben sade ve mutlu olarak hayatımı rutin,sıkıcı işlerle oyalıyorum.
+Kendine ait meşgalen var yani ?
-Yaşlı teyzeler gibi kuran okuyup,sivri şişlerle yün çorap örmüyorum.
+İlla ki adamı tersliyeceksin !
-Cevaplarıma hazır olman gerek.Sohbetin akışı sana bağlı.Dümen senin elinde.Bense duruma göre yönünü şaşırıp,gürleyen akarsuyum.
+Çayın soğudu.
-Yenisini söyleriz.
+Laf salatası yapmaktan hoşlanıyorsun herhalde.
-İçine biraz eklenmiş arkadaş kini parmak ısırtır.
+İtiraf köşesine mi geçtik ? Güzin Abla'lığa soyundun aniden.Dobra kişiliğin egonu yarı yolda bıraktı.
-Egon olmasa her şeyi yapar mıydın ? Normal düzeyde bütün insanları yöneten benliklerinde gizli saklı duran egodur.
+Sosyolojik tespit.
-Ufak bilgi kırıntılarım var.

---------------------------
-Saat kaç olmuş ? Planlarım alt-üst oldu.Oyalıyorsun adamı.Arap saçına döndü her şey.
+Müebbet muhabbet.Unutma ki muhabbeti koyulaştıran elemanlardan sadece çay vardı.Çekirdek olsaydı damarına zerk ederdim hoşbeş erkamlarını.
-Çene.Ne istediğini bilmeyen kadın gibisin.Cazgır ve çirkef.Ben gidiyorum.Evet hayır ?
+İyi olan kazansın.

Comments (0)

Yorum Gönder