Uzun Lafın Kısası 1

Yafta , , ,

Ayağımın tozuyla İsanbul'dan dönmüş bulunmaktayım.Yüklü bir miktar ödeyip turla gittim.Herkes yerini alıp,koltuğa oturduktan 5 dakika sonra bu yolculuğun boktan geçeceği belliydi.Başlarda sesimi çıkaramadım.Otobüsteki ahali ellerine gitarı alıp yolculuk boyunca Ramiz dayı gibi kafamızı zikti.Tam dalarsınız oradan biri ''Akdeeennniiizzzz'' diye başlar.Çalan kişide tek akor üzerinden sayamadığım kadar parça çaldı.Çevrelerinde kız olunca her Türk genci gibi  akdeniz akşamlarından başladılar.

Geziye gitmeden önce bize anlatılan otel denize sıfırdı.Geldiğimiz de dağlara sıfır olduğunu gördük.Oteldekiler bizim gibi kerizleri görünce keklemişler bizi.Fotoşop programıyla otelin yanına deniz koymuşlar.Biz de yedik tabi.

Vapurla Büyük Ada'ya giderken,turdaki birkaç aradaşın gitarı ellerine alıp ''bakın biz çalıyoruz'' havalarına bürünüp meraklı kalabalığı başlarına toplamaları ve istek parça var mı deyince,bir turistin gelip ispanyolca parça istemesiyle zorta kalmaları...

Büyük Ada'da mendilci çocuğun ''Abi,bak mendil al yoksa döverim'' tehtidiyle bacak kadar boyundan büyük tehditler etmesi...

Büyük Ada'dan dönüşte teknenin rötar yapması sonucu,Ortaköy'e 3 saatte gitmemiz.Vapurdaki insanların bir oraya bir burayı gidip beni yön değiştirme manyağı yapmaları ve bir arap arkadaş edinmem.

Gezide aklı selim bir arkadaşın boğaz turu yaparken bu ne denizi sorusunu sorup kendisini sayko bir duruma düşürüp rezil rüsva olması...